10 بازیکن برتر
 
جهان ورزش
 
 
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : عرفان

گزارش تصويري از 10 ستاره ليگ قهرمانان اروپا


حضور زلاتان ايبراهيموويچ در پاريسن ژرمن، فان پرسي در يونايتد، لوکا مودريچ در رئال و خاوي مارتينز در بايرن مونيخ مطمئنا ليگ قهرمانان اين فصل را به يکي از پرهيجان‌ترين و با کيفيت‌ترين تورنمنت‌هاي تاريخ اين رقابت‌هاي اروپايي تبديل خواهد کرد.


  


*زلاتان ايبراهيموويچ - پاريسن ژرمن

مهاجم اسبق ميلان به خوبي با شرايط جديد خود در "پارک دو پرنس" کنار آمده است. او بعد از انتقال 20 ميليون يوروي‌اش از ميلان به پاريسن ژرمن در چهار بازي نخست خود در لوشمپيونه پنج گل به ثمر رسانده است. با توجه به اينکه پاريسن ژرمن براي نخستين بار از فصل 05 - 2004 در ليگ قهرمانان اروپا شرکت مي‌کند و قصد دارد نتيجه سرمايه گذاري خود را ببيند، انتظار مي‌رود مهاجم سوئدي نيز آمادگي خود را در اين رقابت‌ها نشان دهد.



*سرخيو آگوئرو - منچسترسيتي

"سرخيو آگوئرو" بعد از اينکه در رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان فصل گذشته تنها يک گل براي سيتي به ثمر رساند در اين فصل تلاش مي‌کند آمار ضعيف خود را بهبود بخشد. مصدوميت زانو او را براي مدتي از ميادين و رقابت‌هاي ليگ برتر دور کرده بود اما بازگشت او مي‌تواند نقطه قوت تيم "روبرتو مانچيني" باشد. اگر موتور گلزني آگوئرو روشن شود سيتي مي‌تواند از گروهي که شامل رئال مادريد، دورتموند و آژاکس است و کارشناسان آن را گروه مرگ مي‌نامند، صعود کند.



*رابين فان پرسي - منچستريونايتد

مهاجم هلندي بعد از انتقال 30 ميليون يوروي و جنجالي‌اش از آرسنال به يونايتد شروع فوق العاده‌اي داشته و يکبار هم با هت تريک خود شاگردان فرگوسن را نجات داده است. فان پرسي که در هفت ديدار ليگ قهرمانان فصل گذشته موفق شد چهار گل به ثمر برساند در اين فصل در کنار "وين روني"، "دني ولبک" و "خاوير هرناندز" مي‌تواند شياطين سرخ را به مراحل پاياني بزرگ‌ترين تورنمنت فوتبال باشگاهي در اروپا برساند.



*لوکا مودريچ - رئال مادريد

خريد 33 ميليون يورويي از تاتنهام مي‌تواند رئال را در اين فصل ليگ قهرمانان به موفقيت‌هاي قابل توجهي برساند. توانايي حمل توپ فوق العاده، پاس‌هاي استثنايي و پيدا کردن هم‌تيمي‌ها در اوج ترافيک بازيکنان مودريچ را به مهره‌اي تبديل کرده که مي‌تواند به انتظار 10 ساله رئال مادريد براي قهرماني در اروپا پايان دهد.



*ماريو گوتزه - دورتموند

نمايش ضعيف دورتموند در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باعث شده همه طرفداران اين تيم انتظار ديگري از تيم‌شان داشته باشند. دورتموند در اين فصل با درخشش "ماريو گوتزه" بايد ناکامي سال گذشته را جبران کند. گوتزه فصل گذشته دو پاس گل در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان در کارنامه خود ثبت کرد اما اگر دورتموند مي‌خواهد به مراحل بالا برسد گوتزه بايد در اوج باشد. او اين توانايي را دارد و اکنون بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميت نشانه‌هايي را از درخشش در تيم "يورگن کلوپ" به نمايش گذاشته است.



*سانتي کازورلا - آرسنال

هافبک خلاق آرسنال که تابستان امسال از مالاگا به جمع توپچي‌ها اضافه شد خود را کاملا با ليگ برتر وفق داده و اکنون انتظار مي‌رود يکي از عوامل اصلي موفقيت آرسنال در اين فصل رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشد. شالکه، المپياکوس و مون‌پوليه اگر به فکر صعود از اين گروه هستند بايد حسابي مواظب شوت‌هاي سنگين راه دور و پاس‌هاي در عمق خطرناک ستاره جديد آرسنال باشند.



*خوردي آلبا - بارسلونا

در ديدار مقابل بارسلونا همه تيم‌ها به فکر مهار بازيکناني مثل "ليونل مسي"، "ژاوي هرناندز"، آندرس اينيستا" و "سسک فابرگاس" هستند اما فراموش کردن "خوردي آلبا" مي‌تواند براي آنها گران تمام شود. او در يورو 2012 نشان داد چگونه مي‌تواند از کناره‌ها نفوذ کند و دفاع حريف را به هم بريزد. خريد تابستاني بارسلونا از والنسيا هنوز نتوانسته در يک بازي بزرگ براي آبي و اناري‌ها توانايي‌هايش را نشان دهد اما بدون شک بايد منتظر درخشش او در ليگ قهرمانان اين فصل باشيم.



*خاوي مارتينز - بايرن مونيخ

بايرن شايد هنوز به فکر اين باشد در فصل گذشته در ورزشگاه خانگي خود نتوانست ليگ قهرمانان را فتح کند اما آنها در اين فصل با خريدهاي خوبي که در تابستان انجام داده‌اند و با تقويت ترکيب خود به فکر اين هستند که بار ديگر به فينال رسيده اما اين بار آن را فتح کنند. گل سرسبد خريدهاي بايرن مونيخ در تابستان "خاوي مارتينز"، مدافع يا هافبک دفاعي اسبق آتلتيک بيلبائو است. خريد 40 ميليون يورويي بايرن مي‌تواند قدرت تدافعي اين تيم را بسيار تقويت کند و حلال مشکلات باواريايي‌ها باشد.



*ميرکو ووچينيچ - يوونتوس

مهاجم مونته نگرويي يووه در تمام باز‌هاي اين تيم در ترکيب ثابت به ميدان نمي‌رود اما مهارت و حضور او براي رسيدن يوونتوس به مراحل بالاتر ليگ قهرمانان اروپا نياز است. خط دفاع قدرتمند يووه يکي از نقاط قوت اين تيم محسوب مي‌شود اما براي برقراري تناسب بين اين دفاع و خط حمله حضور مهره‌هايي مثل "ووچينيچ" کاملا لازم است.



*ادن ازر - چلسي

هافبک بلژيکي چلسي يکي از بهترين بازيکنان حال حاضر اروپاست و براي دفاع چلسي از عنوان قهرماني‌اش در ليگ قهرمانان مهره‌اي لازم است. ازر بعد از انتقال هنگفت از ليل به چلسي در رقابت‌هاي ليگ برتر خوش درخشيده و يکي از مهره‌هاي کليدي چلسي براي بازکردن قفل دروازه حريفان محسوب مي‌شود. سرعت، تکنيک فوق العاده و شم گلزني بالاي اين ستاره 21 ساله مطمئنا جذابيت رقابت‌هاي امسال را دو چندان مي‌کند.



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 14057
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس